Klachtenregeling
Als gerenommeerd schoonmaakbedrijf streeft KBO Cleaning ernaar om aan de
verwachtingen van haar klanten te voldoen en uitstekende service te bieden. Desondanks
kan het voorkomen dat een klant niet tevreden is of een klacht heeft over de geleverde
diensten.
Bij KBO Cleaning begrijpen we het belang van het serieus nemen van klachten en het snel
oplossen van eventuele geschillen. Daarom hebben we een duidelijke klachtenregeling
opgesteld, zodat klanten op een gemakkelijke en efficiënte manier hun zorgen kunnen uiten.
Klanten kunnen hun klachten indienen door
contact op te nemen met onze klantenservice. Zodra een klacht is ontvangen, zal het
klantenserviceteam van KBO Cleaning snel reageren en de klacht in behandeling nemen.
Zodra het onderzoek is afgerond, zal KBO Cleaning de klant op de hoogte brengen van de
resultaten en een passende oplossing voorstellen. Hierbij kan gedacht worden aan het
opnieuw uitvoeren van de schoonmaakdiensten, het aanbieden van een compensatie of het
geven van tips en suggesties om dergelijke klachten in de toekomst te voorkomen. In het
geval dat een klant niet tevreden is met de geboden oplossing of de wijze waarop de klacht
is afgehandeld, kan de klant altijd verder contact opnemen met KBO Cleaning om verdere
stappen te bespreken. We streven ernaar om eventuele geschillen zo snel en adequaat
mogelijk op te lossen.
Bij klachten kunt u gerust contact opnemen via onze e-mail: kbocleaning@outlook.com